Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33973
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Котереу, Євген Ігорович | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-24T08:56:44Z | - |
dc.date.available | 2023-03-24T08:56:44Z | - |
dc.date.issued | 2022-06 | - |
dc.identifier.citation | Котереу, Є. І. Ігровий чат-бот «Вгадай футболіста за карткою» : випускна кваліфікаційна робота ... «бакалавр» : за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення»/ Є. І. Котереу. – Луцьк : ДВНЗ ДонНТУ, 2022.- 117 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33973 | - |
dc.description.abstract | Об’єктом дослідження є процеси проектування, розробки та тестування ігрового чат-боту у месенджері Telegram. Предметом дослідження є основні алгоритми і методи розробки ігрового чат-боту та бібліотека Aiogram для мови Python, яка реалізує механізми взаємодії з API-Telegram. Метою роботи є розробка сценарію та логіки ігрового чат-боту «Вгадай футболіста за карткою» для месенджера Telegram засобами мови Python, бібліотеки Aiogram, бази даних SQLite. Практичне значення розробки ігрового чат-боту полягає в створенні простої і цікавої гри з вільним доступом, яка не потребує інсталяції на пристрій, тобто не займає пам’ять девайсу. Методи дослідження, які застосовано при створенні чат-боту та реалізації ігрового процесу, базуються на принципах об’єктно-орієнтованого програмування та модульного програмування, проєктування баз даних. Реалізація ігрового процесу здійснювалася на теоретичних знаннях теорії кінцевих автоматів, теорії алгоритмів, теорії обробки зображень. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Луцьк: ДонНТУ | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Інженерія програмного забезпечення; | - |
dc.subject | SQLite3 | uk_UK |
dc.subject | Python | uk_UK |
dc.subject | Aiogram | uk_UK |
dc.subject | чат-бот | uk_UK |
dc.subject | машина станів | uk_UK |
dc.subject | веб-скрапінг | uk_UK |
dc.subject | chatbot | uk_UK |
dc.subject | state machine | uk_UK |
dc.subject | web scraping | uk_UK |
dc.title | Ігровий чат-бот «Вгадай футболіста за карткою» | uk_UK |
dc.title.alternative | Game chatbot "Guess the football player by card" | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Бакалавр" КІТА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Котереу Євген КР ІПЗ-18.pdf | 3,21 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.