Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33408
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОхременко, Сергій-
dc.contributor.authorКостюченко, Михайло-
dc.contributor.authorOkhremenko, S.V.-
dc.contributor.authorKostyuchenko, M.P.-
dc.date.accessioned2021-11-23T13:22:27Z-
dc.date.available2021-11-23T13:22:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОхременко, С. Онлайн база контенту освоєння діяльності / С. Охременко. М. Костюченко // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. – Київ, 2020. – С. 42-51. – Бібліогр.: 14 назв.uk_UK
dc.identifier.issn2307-9851-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33408-
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано максимальна дидактична й економічна ефективність застосування структури онлайн навчально-методичного забезпечення реактивного освоєння будь-якої діяльності – онлайн бази навчаючого контенту. Метод цього дослідження – психологопедагогічне моделювання структури навчально-методичного забезпечення процесу реактивного освоєння діяльності та обґрунтування її максимальної психолого-педагогічної та економічної ефективності. Структура вказаного навчаючого контенту відповідає таким етапам алгоритму реактивного освоєння дій: 1) мотивація навчальних дій для освоєння конкретної діяльності; 2) проектування навчання: визначення мети, критеріїв та індикаторів, плану, умов і засобів навчальної діяльності; 3) актуалізація опорних релевантних знань і вмінь; 4) сприйняття нових знань; 5) осмислення та засвоєння нових знань; 6) алгоритмізація діяльності; 7) первинне застосування алгоритму; 8) оволодівання (тверде засвоєння) алгоритму в різних умовах; 9) контроль процесу та результатів навчання; 10) корекція нової якості дій; 11) актуалізування набутих здатностей для їх релевантного ефективного застосування у майбутній професійній діяльності. Кожний етап цього алгоритму має свою відповідну підструктуру та контент, який знаходиться у хмарному сервісі та наповнюється шляхом краудсорсингу його користувачів. Дидакти-дизайнери створюють початковий варіант онлайн контенту з поступового освоєння дій, а його користувачі доповнюють його контентом виконання завдань, який надалі застосовують дидакти-дизайнери для постійного поліпшення контенту, а вчителі адаптують його до своїх учнів. Підписка на використання та оновлення онлайн бази навчаючого контенту дозволить заснувати економічну основу та ринковий механізм її створення й оновлення. Вперше запропонована й теоретично обґрунтована структура комплексу хмарного контенту навчання, за етапами алгоритму реактивного освоєння дій, що базується на психології та методиці прискореного (до 20 разів) навчання. Теоретично обґрунтована максимальна дидактична й економічна ефективність застосування вказаного алгоритму. Це може стати науковим та ринковим аргументом створення на його основі дидактичного стандарту навчаючого контенту та його хмарного сервісу, що значно посилить ефективність їх використання у спонтанній та безперервній освіті.uk_UK
dc.publisherКиївuk_UK
dc.subjectхмарний сервісuk_UK
dc.subjectнавчально-методичне забезпеченняuk_UK
dc.subjectосвоєння діяльностіuk_UK
dc.subjectспонтаннеuk_UK
dc.subjectсаморегульоване і програмоване навчанняuk_UK
dc.titleОнлайн база контенту освоєння діяльностіuk_UK
dc.title.alternativeONLINE CONTENT BASE OF ACTIVITY DEVELOPMENTuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ОП

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костюченко М.П. (2).pdf968,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.