Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33214
Назва: Механізми реалізації концепції екологічного маркетингу на регіональному рівні
Інші назви: MECHANISMS FOR IMPLEMENTATION OF THE ECOLOGICAL MARKETING CONCEPT AT THE REGIONAL LEVEL
Автори: Коваленко, Юлія Олександрівна
Kovalenko, Y. O.
Ключові слова: екологічний маркетинг
сталий розвиток
регіон
органічна продукція
концепція екологічного маркетингу
механізми концепції екологічного маркетингу
Дата публікації: вер-2021
Видавництво: Покровськ: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Коваленко, Ю.О. Механізми реалізації концепції екологічного маркетингу на регіональному рівні / Ю.О. Коваленко // Наукові праці ДонНТУ : Всеукр. наук. зб. – Покровськ, 2020. – Серія : Економічна. - № 1(22). – С. 27-35. – Бібліогр.: 15 назв.
Серія/номер: Економічна;
Короткий огляд (реферат): Метою статті є дослідження питань з можливості реалізації концепції екологічного маркетингу на регіональному рівні через визначені механізми. Теоретичною та методологічною основою дослідження є фундаментальні й сучасні положення економічної науки, напрацювання закордонних та вітчизняних фахівців. Досягнення зазначеної мети передбачало використання методів узагальнення і порівняння при здійсненні аналізу особливостей розвитку екологічного маркетингу в зарубіжній і вітчизняній практиці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33214
ISSN: 1680-0044
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко Ю.О..pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.