Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33214
Title: Механізми реалізації концепції екологічного маркетингу на регіональному рівні
Other Titles: MECHANISMS FOR IMPLEMENTATION OF THE ECOLOGICAL MARKETING CONCEPT AT THE REGIONAL LEVEL
Authors: Коваленко, Юлія Олександрівна
Kovalenko, Y. O.
Keywords: екологічний маркетинг
сталий розвиток
регіон
органічна продукція
концепція екологічного маркетингу
механізми концепції екологічного маркетингу
Issue Date: Sep-2021
Publisher: Покровськ: ДонНТУ
Citation: Коваленко, Ю.О. Механізми реалізації концепції екологічного маркетингу на регіональному рівні / Ю.О. Коваленко // Наукові праці ДонНТУ : Всеукр. наук. зб. – Покровськ, 2020. – Серія : Економічна. - № 1(22). – С. 27-35. – Бібліогр.: 15 назв.
Series/Report no.: Економічна;
Abstract: Метою статті є дослідження питань з можливості реалізації концепції екологічного маркетингу на регіональному рівні через визначені механізми. Теоретичною та методологічною основою дослідження є фундаментальні й сучасні положення економічної науки, напрацювання закордонних та вітчизняних фахівців. Досягнення зазначеної мети передбачало використання методів узагальнення і порівняння при здійсненні аналізу особливостей розвитку екологічного маркетингу в зарубіжній і вітчизняній практиці.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33214
ISSN: 1680-0044
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коваленко Ю.О..pdf1,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.