Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33003
Назва: Маркетингове стратегічне планування діяльності торговельного підприємства
Інші назви: Marketing strategic planning of the trading company
Автори: Ковальова, Марія Сергіївна
Ключові слова: підприємство
enterprise
стратегія
планування
аналіз
конкурентоздатність
ресурси
розвиток
прибуток
strategy
planning
analysis
витрати
competitiveness
resources
development
costs
profit
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: Покровськ: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Ковальова, М.С. Маркетингове стратегічне планування діяльності торговельного підприємства : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Ковальова Марія Сергіївна. – Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2021. – 73 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуті теоретичні аспекти стратегічного управління підприємством, здійснений аналіз виробничо-господарської діяльності, виявлені сильні та слабкі сторони роботи підприємства, а також можливості і погрози з боку зовнішнього середовища; надані практичні рекомендації з формування маркетингової стратегії підприємства.The paper examines the theoretical aspects of strategic management of the enterprise, the analysis of production and economic activities, identified strengths and weaknesses of the enterprise, as well as opportunities and threats from the external environment; provided practical recommendations for the formation of marketing strategy of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33003
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27-диплом Ковалева.pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.