Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33003
Title: Маркетингове стратегічне планування діяльності торговельного підприємства
Other Titles: Marketing strategic planning of the trading company
Authors: Ковальова, Марія Сергіївна
Keywords: підприємство
enterprise
стратегія
планування
аналіз
конкурентоздатність
ресурси
розвиток
прибуток
strategy
planning
analysis
витрати
competitiveness
resources
development
costs
profit
Issue Date: Jun-2021
Publisher: Покровськ: ДонНТУ
Citation: Ковальова, М.С. Маркетингове стратегічне планування діяльності торговельного підприємства : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Ковальова Марія Сергіївна. – Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2021. – 73 с.
Abstract: В роботі розглянуті теоретичні аспекти стратегічного управління підприємством, здійснений аналіз виробничо-господарської діяльності, виявлені сильні та слабкі сторони роботи підприємства, а також можливості і погрози з боку зовнішнього середовища; надані практичні рекомендації з формування маркетингової стратегії підприємства.The paper examines the theoretical aspects of strategic management of the enterprise, the analysis of production and economic activities, identified strengths and weaknesses of the enterprise, as well as opportunities and threats from the external environment; provided practical recommendations for the formation of marketing strategy of the enterprise.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33003
Appears in Collections:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27-диплом Ковалева.pdf1,55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.