Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32872
Назва: Формування корпоративної культури організації
Інші назви: Formation of the organization corporate culture
Автори: Ілюшина, Катерина Олександрівна
Ключові слова: корпоративна культура
цінності
імідж
артефакти
типологізація корпоративної культури
рівні корпоративної культури
модель корпоративної культури
діагностика корпоративної культури
корпоративні заходи
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: Покровськ: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Ілюшина К.О. Формування корпоративної культури організації / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 073 "Економіка і менеджмент" (спеціалізація «Управління персоналом та економіка праці») ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2020.
Серія/номер: Управління персоналом та економіка праці;
Короткий огляд (реферат): У випускній кваліфікаційній роботі розкрито теоретичні основи діагностики та формування корпоративної культури сучасної організації. Проведено аналіз трудових показників та здійснену оцінку корпоративної культури АТ «Ощадбанк». Розроблено рекомендації з удосконалення діагностики корпоративної культури. Сформовано модель ефективної корпоративної культури АТ «Ощадбанк». Запропоновано систему організаційних заходів, спрямованих та зміцнення корпоративного духу персоналу банку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32872
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ілюшина.pdf821,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.