Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32731
Назва: FORMATION OF THE ENTREPRENEURSHIP MODEL OF E-BUSINESS IN THE CONTEXT OF THE INTRODUCTION OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
Автори: Dalevska, Nataliya
Kravchenko, Sergey
Kwilinski, Aleksy
and others
Ключові слова: E-Commerce
Entrepreneurship Model
Virtual Workplace
E-Platform
Distribution Channels
Дата публікації: 2019
Видавництво: Journal of Entrepreneurship Education
Короткий огляд (реферат): The constructed e-business company entrepreneurship model, including the main components of the internal environment, reflects the influence of external factors. The components of the internal environment of e-business company are analyzed in four blocks: product, consumer interface, infrastructure management, financial aspects. The challenges faced by managers of e-business companies in Poland are grouped according to the components of the external and internal environment. A Matrix of market relations types using information and communication technologies is formed with the use of four participants: B (Business), C (Consumer), G (Government), E (Employee). Each of the presented types of interaction in the constructed Matrix is entrepreneurship model that has its own efficiency and is capable to generate income.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32731
ISSN: 1098-8394
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри Економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation-of-the-entrepreneurship-model-of-e-business-in-1528-2651-22-S1-337.pdf530,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.