Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDalevska, Nataliya-
dc.contributor.authorKravchenko, Sergey-
dc.contributor.authorKwilinski, Aleksy-
dc.contributor.authorand others-
dc.date.accessioned2021-04-16T18:21:36Z-
dc.date.available2021-04-16T18:21:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn1098-8394-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32731-
dc.description.abstractThe constructed e-business company entrepreneurship model, including the main components of the internal environment, reflects the influence of external factors. The components of the internal environment of e-business company are analyzed in four blocks: product, consumer interface, infrastructure management, financial aspects. The challenges faced by managers of e-business companies in Poland are grouped according to the components of the external and internal environment. A Matrix of market relations types using information and communication technologies is formed with the use of four participants: B (Business), C (Consumer), G (Government), E (Employee). Each of the presented types of interaction in the constructed Matrix is entrepreneurship model that has its own efficiency and is capable to generate income.uk_UK
dc.publisherJournal of Entrepreneurship Educationuk_UK
dc.subjectE-Commerceuk_UK
dc.subjectEntrepreneurship Modeluk_UK
dc.subjectVirtual Workplaceuk_UK
dc.subjectE-Platformuk_UK
dc.subjectDistribution Channelsuk_UK
dc.titleFORMATION OF THE ENTREPRENEURSHIP MODEL OF E-BUSINESS IN THE CONTEXT OF THE INTRODUCTION OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIESuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри Економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation-of-the-entrepreneurship-model-of-e-business-in-1528-2651-22-S1-337.pdf530,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.