Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorБрежнєва, Любов Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-03-01T15:06:13Z-
dc.date.available2021-03-01T15:06:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citation№16, 2020. - С.1-9uk_UK
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.36074/2663-4139.16.19-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32531-
dc.description.abstractThe article analyzes the theoretical approaches to marketing management tools in the enterprise, analyzes the existing marketing management strategies in enterprises, identifies the features of marketing management in coal mining enterprises. The analysis of marketing activity of the coal mining enterprise is carried out, the directions of improvement of strategy of management of marketing at the coal mining enterprise are developeduk_UK
dc.language.isoEnglishuk_UK
dc.publisherInternational scientific e-journal ΛΌГOΣ. ONLINEuk_UK
dc.subjectмаркетинговая стратегия, управление маркетингом, принципы управления маркетингом, функции стратегического управления маркетингом, угледобывающее предприятие, корпоративная стратегия, портфельная стратегия.uk_UK
dc.subjectmarketing strategy, marketing management, principles of marketing management, functions of marketing strategic management, coal mining enterprise, corporate strategy, portfolio strategy.uk_UK
dc.titleStrategic marketing management at the coal enterpriseuk_UK
dc.title.alternativeСТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ВУГЛЕДОБУВНОМ ПІДПРИЄМСТВІuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Логос-7078-Текст статті-Мізіна, Брежнєва.pdf532,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.