Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32531
Title: Strategic marketing management at the coal enterprise
Other Titles: СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ВУГЛЕДОБУВНОМ ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Мізіна, Олена Вікторівна
Брежнєва, Любов Сергіївна
Keywords: маркетинговая стратегия, управление маркетингом, принципы управления маркетингом, функции стратегического управления маркетингом, угледобывающее предприятие, корпоративная стратегия, портфельная стратегия.
marketing strategy, marketing management, principles of marketing management, functions of marketing strategic management, coal mining enterprise, corporate strategy, portfolio strategy.
Issue Date: 2020
Publisher: International scientific e-journal ΛΌГOΣ. ONLINE
Citation: №16, 2020. - С.1-9
Abstract: The article analyzes the theoretical approaches to marketing management tools in the enterprise, analyzes the existing marketing management strategies in enterprises, identifies the features of marketing management in coal mining enterprises. The analysis of marketing activity of the coal mining enterprise is carried out, the directions of improvement of strategy of management of marketing at the coal mining enterprise are developed
URI: https://doi.org/10.36074/2663-4139.16.19
http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32531
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Логос-7078-Текст статті-Мізіна, Брежнєва.pdf532,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.