Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32110
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кролевець, Вадим Ігорович | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-13T05:39:49Z | - |
dc.date.available | 2020-07-13T05:39:49Z | - |
dc.date.issued | 2020-06-15 | - |
dc.identifier.citation | Кролевець В. І. Розробка антагоністичної 2D гри в жанрі арена : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Кролевець Вадим Ігорович. – Покровськ, 2020. – 96 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32110 | - |
dc.description.abstract | Об’єктом дослідження є процеси створення ігрових додатків на базі ігрового рушія Unreal Engine 4. Предметом дослідження є основні алгоритми і методи розробки антагоністичної 2D гри в жанрі арена. Мета роботи полягає в розробці сценарію та логіки багатокористувацького антагоністичного 2D ігрового додатку в жанрі арена засобами C++, blueprint, Unreal Engine 4. Методи дослідження базуються на основних принципах теорії ігор, теорії алгоритмів, векторної графіки, та теорії алгоритмів. Практичним результатом є розроблений ігровий додаток в жанрі арена, який в подальшому може розвиватися та стати доступним для загального користування. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Інженерія програмного забезпечення; | - |
dc.subject | Unreal Engine | uk_UK |
dc.subject | Blueprint | uk_UK |
dc.subject | C++ | uk_UK |
dc.title | Розробка антагоністичної 2D гри в жанрі арена | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Бакалавр" КНТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кролевець_В.І._ІПЗ-16.pdf | 2,9 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.