Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32110
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКролевець, Вадим Ігорович-
dc.date.accessioned2020-07-13T05:39:49Z-
dc.date.available2020-07-13T05:39:49Z-
dc.date.issued2020-06-15-
dc.identifier.citationКролевець В. І. Розробка антагоністичної 2D гри в жанрі арена : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Кролевець Вадим Ігорович. – Покровськ, 2020. – 96 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32110-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процеси створення ігрових додатків на базі ігрового рушія Unreal Engine 4. Предметом дослідження є основні алгоритми і методи розробки антагоністичної 2D гри в жанрі арена. Мета роботи полягає в розробці сценарію та логіки багатокористувацького антагоністичного 2D ігрового додатку в жанрі арена засобами C++, blueprint, Unreal Engine 4. Методи дослідження базуються на основних принципах теорії ігор, теорії алгоритмів, векторної графіки, та теорії алгоритмів. Практичним результатом є розроблений ігровий додаток в жанрі арена, який в подальшому може розвиватися та стати доступним для загального користування.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ, ДВНЗ ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesІнженерія програмного забезпечення;-
dc.subjectUnreal Engineuk_UK
dc.subjectBlueprintuk_UK
dc.subjectC++uk_UK
dc.titleРозробка антагоністичної 2D гри в жанрі аренаuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" КНТ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кролевець_В.І._ІПЗ-16.pdf2,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.