Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32110
Назва: | Розробка антагоністичної 2D гри в жанрі арена |
Автори: | Кролевець, Вадим Ігорович |
Ключові слова: | Unreal Engine Blueprint C++ |
Дата публікації: | 15-чер-2020 |
Видавництво: | Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Кролевець В. І. Розробка антагоністичної 2D гри в жанрі арена : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Кролевець Вадим Ігорович. – Покровськ, 2020. – 96 с. |
Серія/номер: | Інженерія програмного забезпечення; |
Короткий огляд (реферат): | Об’єктом дослідження є процеси створення ігрових додатків на базі ігрового рушія Unreal Engine 4. Предметом дослідження є основні алгоритми і методи розробки антагоністичної 2D гри в жанрі арена. Мета роботи полягає в розробці сценарію та логіки багатокористувацького антагоністичного 2D ігрового додатку в жанрі арена засобами C++, blueprint, Unreal Engine 4. Методи дослідження базуються на основних принципах теорії ігор, теорії алгоритмів, векторної графіки, та теорії алгоритмів. Практичним результатом є розроблений ігровий додаток в жанрі арена, який в подальшому може розвиватися та стати доступним для загального користування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32110 |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Бакалавр" КНТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кролевець_В.І._ІПЗ-16.pdf | 2,9 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.