Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32110
Назва: Розробка антагоністичної 2D гри в жанрі арена
Автори: Кролевець, Вадим Ігорович
Ключові слова: Unreal Engine
Blueprint
C++
Дата публікації: 15-чер-2020
Видавництво: Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ
Бібліографічний опис: Кролевець В. І. Розробка антагоністичної 2D гри в жанрі арена : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 121 Інженерія програмного забезпечення / Кролевець Вадим Ігорович. – Покровськ, 2020. – 96 с.
Серія/номер: Інженерія програмного забезпечення;
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процеси створення ігрових додатків на базі ігрового рушія Unreal Engine 4. Предметом дослідження є основні алгоритми і методи розробки антагоністичної 2D гри в жанрі арена. Мета роботи полягає в розробці сценарію та логіки багатокористувацького антагоністичного 2D ігрового додатку в жанрі арена засобами C++, blueprint, Unreal Engine 4. Методи дослідження базуються на основних принципах теорії ігор, теорії алгоритмів, векторної графіки, та теорії алгоритмів. Практичним результатом є розроблений ігровий додаток в жанрі арена, який в подальшому може розвиватися та стати доступним для загального користування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32110
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" КНТ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кролевець_В.І._ІПЗ-16.pdf2,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.