Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKabanets, Maryna-
dc.date.accessioned2020-06-22T10:05:27Z-
dc.date.available2020-06-22T10:05:27Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.citationKabanets M. M. Regional approach to studies of the gifted / M. M. Kabanets // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць. – Сєвєродонецьк, 2017. - 4 (79). – С.117-126. – Бібліогр.: 14 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31979-
dc.description.abstractThe article is devoted to the regional approach in pedagogical studies and in gifted education. The meaning of concepts ‘region’, regionality’, ‘regional approach’, ‘regional dimension’ in different contexts are considered. The relevance of studying pedagogical problems in regional context is determined. The choice of criteria for identification of region typology in interdisciplinary research context is analysed. Two methods of using the regional approach in studying history of education are singled out.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даляuk_UK
dc.subjectregionuk_UK
dc.subjectapproachuk_UK
dc.subjectregionalityuk_UK
dc.subjectgifted educationuk_UK
dc.subjectregional approachuk_UK
dc.titleRegional approach to studies of the gifteduk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Даля-4(79)-2017.pdf300,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.