Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31940
Назва: Інтернет-комунікації як сучасний засіб просування торговельного підприємства
Інші назви: Internet communicationsas a modern tools for promoting a trade enterprise
Автори: Синяк, Євгенія Анатоліївна
Ключові слова: Інтернет-комунікації
ecommerce-ринок
засоби просування
Інтернет-технології
Internet communications
ecommerce market
means of promotion
Internet technologies
маркетингова стратегія
marketing strategy
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Покровськ, ДонНТУ
Бібліографічний опис: Синяк, Є.А. Інтернет-комунікації як сучасний засіб просування торговельного підприємства : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 075 «Маркетинг» / Синяк Євгенія Анатоліївна. –Покровськ, 2020.
Серія/номер: 075 «Маркетинг».;
Короткий огляд (реферат): В роботі проведено аналіз теоретичних підходів щодо визначення сутності поняття «маркетингова стратегія», розглянуто основні підходи до її формування. Визначено місце Інтернет-комунікацій в системі формування маркетингової стратегії торговельного підприємства та наведено аналіз національного ecommerce-ринку електроніки та побутової техніки. Виявлено сучасні тенденції продажів на ринку побутової техніки та електроніки. Надано аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Дієса» та проведено оцінку діючої маркетингової стратегії компанії й використання сучасних засобів її просування. Запропоновано систему заходів просування з використанням Інтернет-технологій, що дозволить компанії «Ельдорадо» збільшити виручку і приверне увагу додаткових покупців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31940
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 ВКР_МРК-16_Синяк Є.А..pdf1,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.