Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31940
Title: Інтернет-комунікації як сучасний засіб просування торговельного підприємства
Other Titles: Internet communicationsas a modern tools for promoting a trade enterprise
Authors: Синяк, Євгенія Анатоліївна
Keywords: Інтернет-комунікації
ecommerce-ринок
засоби просування
Інтернет-технології
Internet communications
ecommerce market
means of promotion
Internet technologies
маркетингова стратегія
marketing strategy
Issue Date: Jun-2020
Publisher: Покровськ, ДонНТУ
Citation: Синяк, Є.А. Інтернет-комунікації як сучасний засіб просування торговельного підприємства : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 075 «Маркетинг» / Синяк Євгенія Анатоліївна. –Покровськ, 2020.
Series/Report no.: 075 «Маркетинг».;
Abstract: В роботі проведено аналіз теоретичних підходів щодо визначення сутності поняття «маркетингова стратегія», розглянуто основні підходи до її формування. Визначено місце Інтернет-комунікацій в системі формування маркетингової стратегії торговельного підприємства та наведено аналіз національного ecommerce-ринку електроніки та побутової техніки. Виявлено сучасні тенденції продажів на ринку побутової техніки та електроніки. Надано аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Дієса» та проведено оцінку діючої маркетингової стратегії компанії й використання сучасних засобів її просування. Запропоновано систему заходів просування з використанням Інтернет-технологій, що дозволить компанії «Ельдорадо» збільшити виручку і приверне увагу додаткових покупців.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31940
Appears in Collections:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1 ВКР_МРК-16_Синяк Є.А..pdf1,97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.