Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31893
Назва: СВЯТЕ ПИСЬМО ЯК ОСНОВА ПЕДАГОГІЧНИХ КОНЦЕПЦІЙ
Автори: Нікульчев, Микола Олександрович
Єлякіна, Ольга
Ключові слова: Творець, Святе Письмо, Сакральна педагогіка, християнство, виховання, любов, моральні чесноти, істина
Дата публікації: 5-чер-2020
Видавництво: Збірник «Наукові праці Вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет». Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія». - № 1 (24), 2019
Бібліографічний опис: У статті розкрито місце Святого Письма у побудові виховних концепцій видатними педагогами. Зроблена спроба дослідити значення Біблії у їх теоретико-практичній діяльності.
Серія/номер: УДК;37.017.93
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито місце Святого Письма у побудові виховних концепцій видатними педагогами. Зроблена спроба дослідити значення Біблії у їх теоретико-практичній діяльності. У висновках ми наголошуємо на тому, що тільки пронизана життєстверджуючими променями Любові педагогіка, поряд з мистецтвом, наукою, психологією і вірою, може стати сакральним засобом виховання людини, спрямованої до богоподоби, як вищої і граничної мети буття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31893
ISSN: 2077-6780
Розташовується у зібраннях:Кафедра философии

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогіка вип 1 (24), 2019-oct-11-страницы-1-3,59-68.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.