Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31893
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНікульчев, Микола Олександрович-
dc.contributor.authorЄлякіна, Ольга-
dc.date.accessioned2020-06-09T07:18:00Z-
dc.date.available2020-06-09T07:18:00Z-
dc.date.issued2020-06-05-
dc.identifier.citationУ статті розкрито місце Святого Письма у побудові виховних концепцій видатними педагогами. Зроблена спроба дослідити значення Біблії у їх теоретико-практичній діяльності.uk_UK
dc.identifier.issn2077-6780-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31893-
dc.description.abstractУ статті розкрито місце Святого Письма у побудові виховних концепцій видатними педагогами. Зроблена спроба дослідити значення Біблії у їх теоретико-практичній діяльності. У висновках ми наголошуємо на тому, що тільки пронизана життєстверджуючими променями Любові педагогіка, поряд з мистецтвом, наукою, психологією і вірою, може стати сакральним засобом виховання людини, спрямованої до богоподоби, як вищої і граничної мети буттяuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЗбірник «Наукові праці Вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет». Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія». - № 1 (24), 2019uk_UK
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.017.93-
dc.subjectТворець, Святе Письмо, Сакральна педагогіка, християнство, виховання, любов, моральні чесноти, істинаuk_UK
dc.titleСВЯТЕ ПИСЬМО ЯК ОСНОВА ПЕДАГОГІЧНИХ КОНЦЕПЦІЙuk_UK
dc.typeReportuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра философии

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогіка вип 1 (24), 2019-oct-11-страницы-1-3,59-68.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.