Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛизунова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorПіскорська, Тетяна-
dc.date.accessioned2020-06-07T18:40:05Z-
dc.date.available2020-06-07T18:40:05Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31885-
dc.description.abstractВ статті досліджуються проблеми, пов’язані з підвищенням якості обслуговування клієнтів банківських установ. Розглянуто заходи банку щодо залучення нових клієнтів та запропоновано шляхи розвитку банківської діяльностіuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisher«Новітні технології в освіті, науці та виробництві»: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-технічної інтернет-конференції, 16 квітня 2020 р. – Покровськ: ННІІ ДВНЗ «ДонНТУ», 2020.uk_UK
dc.subjectбанківська система, якість обслуговування, банківські послуги, клієнтська служба, клієнтuk_UK
dc.titleПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ.pdf293,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.