Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПервушин, Богдан Валерійович-
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-01-29T16:21:11Z-
dc.date.available2020-01-29T16:21:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМатеріали XХХVIІ Міжнародної науково-практичної інтернет – конференції «Наукові підсумки 2019 року». м. Вінниця, 09 грудня 2019 рокуuk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31481-
dc.description.abstractУправління збутовою діяльністю необхідною ланкою повинно мати оцінку ефективності збутової стратегії. Така оцінка повинна відбуватися як в сукупності, так й за окремими напрямами, такі як: «фінансові показники та показники економічної ефективності», «оцінка внутрішніх логістичних бізнес-процесів», «якість і розвиток персоналу», «робота з клієнтами».uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherм Вінниця. Ч.4. С.9-12.uk_UK
dc.subjectзбутова діяльність, функції збуту, маркетингова організація збуту, концептуальна схемаuk_UK
dc.titleВдосконалення управління збутовою діяльністю фірмиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Первушин Б.В.., Мізіна О.В._тези.pdf288,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.