Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31481
Title: Вдосконалення управління збутовою діяльністю фірми
Authors: Первушин, Богдан Валерійович
Мізіна, Олена Вікторівна
Keywords: збутова діяльність, функції збуту, маркетингова організація збуту, концептуальна схема
Issue Date: 2019
Publisher: м Вінниця. Ч.4. С.9-12.
Citation: Матеріали XХХVIІ Міжнародної науково-практичної інтернет – конференції «Наукові підсумки 2019 року». м. Вінниця, 09 грудня 2019 року
Abstract: Управління збутовою діяльністю необхідною ланкою повинно мати оцінку ефективності збутової стратегії. Така оцінка повинна відбуватися як в сукупності, так й за окремими напрямами, такі як: «фінансові показники та показники економічної ефективності», «оцінка внутрішніх логістичних бізнес-процесів», «якість і розвиток персоналу», «робота з клієнтами».
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31481
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Первушин Б.В.., Мізіна О.В._тези.pdf288,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.