Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31425
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Богдан Дмитрович-
dc.date.accessioned2020-01-10T06:38:23Z-
dc.date.available2020-01-10T06:38:23Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationКоваль Б.Д. Управління брендом компанії : випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» / Б.Д. Коваль. – Покровськ : ДВНЗ ДонНТУ, 2019. – 88 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31425-
dc.description.abstractВ роботі досліджено сутність та зміст бренду як економічної категорії; узагальнено підходи до створення бренду компанії, систематизовано маркетингові підходи до управління брендом компанії; представлено аналітичне забезпечення бренд-менеджменту на підприємстві; запропоновано інструментарій управління брендом компанії; надано рекомендації щодо формування бренд-орієнтованої системи управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві.The essence and content of the brand as an economic category are investigated; generalizes approaches to creating a company brand, systematizes marketing approaches to managing a company brand; analytical support of brand management at the enterprise is presented; company brand management tools are offered; recommendations are given on forming a brand-oriented marketing communications management system in the enterprise.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ, ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesМаркетинг;-
dc.subjectбренд, маркетинг, підприємство, управління, удосконалення, ефективність, інструментарійuk_UK
dc.subjectbrand, marketing, enterprise, management, improvement, efficiency, toolsuk_UK
dc.titleУправління брендом компаніїuk_UK
dc.title.alternativeCompany brand managementuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Коваль .pdf2,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.