Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31425
Title: Управління брендом компанії
Other Titles: Company brand management
Authors: Коваль, Богдан Дмитрович
Keywords: бренд, маркетинг, підприємство, управління, удосконалення, ефективність, інструментарій
brand, marketing, enterprise, management, improvement, efficiency, tools
Issue Date: Dec-2019
Publisher: Покровськ, ДонНТУ
Citation: Коваль Б.Д. Управління брендом компанії : випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» / Б.Д. Коваль. – Покровськ : ДВНЗ ДонНТУ, 2019. – 88 с.
Series/Report no.: Маркетинг;
Abstract: В роботі досліджено сутність та зміст бренду як економічної категорії; узагальнено підходи до створення бренду компанії, систематизовано маркетингові підходи до управління брендом компанії; представлено аналітичне забезпечення бренд-менеджменту на підприємстві; запропоновано інструментарій управління брендом компанії; надано рекомендації щодо формування бренд-орієнтованої системи управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві.The essence and content of the brand as an economic category are investigated; generalizes approaches to creating a company brand, systematizes marketing approaches to managing a company brand; analytical support of brand management at the enterprise is presented; company brand management tools are offered; recommendations are given on forming a brand-oriented marketing communications management system in the enterprise.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31425
Appears in Collections:ОС "Магістр" ЕГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_Коваль .pdf2,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.