Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31323
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКречетова, Віра Альбертівна-
dc.date.accessioned2019-12-17T10:44:11Z-
dc.date.available2019-12-17T10:44:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКречетова, В. А. Викладання курсу «Екологія» в контексті формування громадянської ідентичності / В. А. Кречетова // Екологія. Людина. Суспільство : збірка тез доповідей XVIII Міжнар. наук.-практич. конф. студ., асп. і молодих учених (м. Київ). – К.: НТУУ КПІ, 2015. - С. 171 – 172. – Бібліогр.: 6 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31323-
dc.description.abstractВраховуючи дані проведених автором опитувань, треба зазначити, що найбільш дієвим серед опосередкованих методів є особистий приклад викладачів. Також принципово важливою є інтеграція освітніх заходів у громадську діяльність: екологічні акції, соціальні проекти, участь у роботі суспільних організацій тощо. З одного боку, така інтегрованість дозволяє на практиці посилити теоретичну складову еко- логічної освіти, а з іншого — сприятиме вирішенню надважливого завдання сучасної Украї- ни — формування громадянського суспільства.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНТУУ "КПІ"uk_UK
dc.subjectКречетоваuk_UK
dc.subjectВіра Альбертівнаuk_UK
dc.subjectвища школаuk_UK
dc.subjectгромадянська ідентичністьuk_UK
dc.subjectвикладання екологіїuk_UK
dc.subjectформування громадянської ідентичностіuk_UK
dc.subjectДонНТУuk_UK
dc.subjectНаціональна доктрина розвитку освітиuk_UK
dc.subjectЯ-концепціяuk_UK
dc.subjectКонцепція екологічної освіти Україниuk_UK
dc.titleВикладання курсу «Екологія» в контексті формування громадянської ідентичностіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри Історії та права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krechetova_KPI_2015.pdfвідповідне конструювання громадянської ідентичності, як і екологічне виховання студентів, може відбуватися і непрямими засобами. Найбільш дієвим є особистий приклад викладачів.526,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.