Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31323
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кречетова, Віра Альбертівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-17T10:44:11Z | - |
dc.date.available | 2019-12-17T10:44:11Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Кречетова, В. А. Викладання курсу «Екологія» в контексті формування громадянської ідентичності / В. А. Кречетова // Екологія. Людина. Суспільство : збірка тез доповідей XVIII Міжнар. наук.-практич. конф. студ., асп. і молодих учених (м. Київ). – К.: НТУУ КПІ, 2015. - С. 171 – 172. – Бібліогр.: 6 назв. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31323 | - |
dc.description.abstract | Враховуючи дані проведених автором опитувань, треба зазначити, що найбільш дієвим серед опосередкованих методів є особистий приклад викладачів. Також принципово важливою є інтеграція освітніх заходів у громадську діяльність: екологічні акції, соціальні проекти, участь у роботі суспільних організацій тощо. З одного боку, така інтегрованість дозволяє на практиці посилити теоретичну складову еко- логічної освіти, а з іншого — сприятиме вирішенню надважливого завдання сучасної Украї- ни — формування громадянського суспільства. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | НТУУ "КПІ" | uk_UK |
dc.subject | Кречетова | uk_UK |
dc.subject | Віра Альбертівна | uk_UK |
dc.subject | вища школа | uk_UK |
dc.subject | громадянська ідентичність | uk_UK |
dc.subject | викладання екології | uk_UK |
dc.subject | формування громадянської ідентичності | uk_UK |
dc.subject | ДонНТУ | uk_UK |
dc.subject | Національна доктрина розвитку освіти | uk_UK |
dc.subject | Я-концепція | uk_UK |
dc.subject | Концепція екологічної освіти України | uk_UK |
dc.title | Викладання курсу «Екологія» в контексті формування громадянської ідентичності | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці викладачів кафедри Історії та права |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Krechetova_KPI_2015.pdf | відповідне конструювання громадянської ідентичності, як і екологічне виховання студентів, може відбуватися і непрямими засобами. Найбільш дієвим є особистий приклад викладачів. | 526,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.