Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31323
Title: | Викладання курсу «Екологія» в контексті формування громадянської ідентичності |
Authors: | Кречетова, Віра Альбертівна |
Keywords: | Кречетова Віра Альбертівна вища школа громадянська ідентичність викладання екології формування громадянської ідентичності ДонНТУ Національна доктрина розвитку освіти Я-концепція Концепція екологічної освіти України |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | НТУУ "КПІ" |
Citation: | Кречетова, В. А. Викладання курсу «Екологія» в контексті формування громадянської ідентичності / В. А. Кречетова // Екологія. Людина. Суспільство : збірка тез доповідей XVIII Міжнар. наук.-практич. конф. студ., асп. і молодих учених (м. Київ). – К.: НТУУ КПІ, 2015. - С. 171 – 172. – Бібліогр.: 6 назв. |
Abstract: | Враховуючи дані проведених автором опитувань, треба зазначити, що найбільш дієвим серед опосередкованих методів є особистий приклад викладачів. Також принципово важливою є інтеграція освітніх заходів у громадську діяльність: екологічні акції, соціальні проекти, участь у роботі суспільних організацій тощо. З одного боку, така інтегрованість дозволяє на практиці посилити теоретичну складову еко- логічної освіти, а з іншого — сприятиме вирішенню надважливого завдання сучасної Украї- ни — формування громадянського суспільства. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31323 |
Appears in Collections: | Наукові праці викладачів кафедри Історії та права |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Krechetova_KPI_2015.pdf | відповідне конструювання громадянської ідентичності, як і екологічне виховання студентів, може відбуватися і непрямими засобами. Найбільш дієвим є особистий приклад викладачів. | 526,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.