Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30826
Назва: Особливості формування маркетингової товарної політики на промисловому підприємстві
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Нагорна, Ольга Андріївна
Ключові слова: маркетингова товарна політика, промислове підприємство, конкуренти, логістична складова
Дата публікації: лис-2015
Видавництво: Studnauka.com - Україна - 2015
Бібліографічний опис: Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Науковий прогрес третього тисячоліття» 15-30 листопада 2015 року з різних сфер знань. – С. 24-27
Короткий огляд (реферат): Товарна політика на промисловому підприємстві має певні особливості, що відрізняють її від відповідної політики на споживчому ринку. Однією з головних вимог до товарів промислових підприємств є якість продукції, тому що саме від якості цих товарів залежить виробництво та якість товарів підприємств-споживачів. При розробці та розвитку нового продукту на промисловому ринку необхідно безпосередньо враховувати думки споживачів і фахівців, відслідковувати і враховувати технічні зміни у виробництві, пристосовуватися до змін у зовнішньому середовищі й потребах підприємств-споживачів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30826
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник.pdf966,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.