Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30826
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorНагорна, Ольга Андріївна-
dc.date.accessioned2019-11-05T21:29:00Z-
dc.date.available2019-11-05T21:29:00Z-
dc.date.issued2015-11-
dc.identifier.citationМатеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Науковий прогрес третього тисячоліття» 15-30 листопада 2015 року з різних сфер знань. – С. 24-27uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30826-
dc.description.abstractТоварна політика на промисловому підприємстві має певні особливості, що відрізняють її від відповідної політики на споживчому ринку. Однією з головних вимог до товарів промислових підприємств є якість продукції, тому що саме від якості цих товарів залежить виробництво та якість товарів підприємств-споживачів. При розробці та розвитку нового продукту на промисловому ринку необхідно безпосередньо враховувати думки споживачів і фахівців, відслідковувати і враховувати технічні зміни у виробництві, пристосовуватися до змін у зовнішньому середовищі й потребах підприємств-споживачівuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherStudnauka.com - Україна - 2015uk_UK
dc.subjectмаркетингова товарна політика, промислове підприємство, конкуренти, логістична складоваuk_UK
dc.titleОсобливості формування маркетингової товарної політики на промисловому підприємствіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник.pdf966,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.