Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНесторук, Наталія Анатоліївна-
dc.contributor.authorПридатько, Ігор Владиславович-
dc.date.accessioned2019-09-17T14:52:18Z-
dc.date.available2019-09-17T14:52:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНесторук Н.А., Придатько І.В. Технології підвищення якості підготовки та рівня професійної компетентності випускників ЗВО // Наукові праці вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія», № 1 (24). Всеукраїнський науковий збірник -Покровськ, ДВНЗ "Донецький національний технічний університет", 2019.- С. 40-48.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30725-
dc.description.abstractВ роботі презентовано аналіз впливу використання проблемного навчання на активізацію навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти де з’ясовано, що проблемні ситуації повинні бути саме виробничого характеру для вирішення реальних практичних завдань професійного спрямування, які безпосередньо пов’язані з виробництвом. Результати моніторингу педагогічного впливу виявили позитивну динаміку змін – підвищення якості підготовки та рівня фахової компетентності випускників ЗВО, які дозволять успішно вирішувати певну категорію роботи або навчальної ситуації, а також досягти ефективного професійного та особистісного розвитку, що дає підстави зробити висновок про ефективність запропонованої технології та рекомендувати її до широкого застосування.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ, ДВНЗ "Донецький національний технічний університет"uk_UK
dc.relation.ispartofseriesСерія: «Педагогіка, психологія і соціологія»;№ 1 (24), 2019-
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UK
dc.subjectпроблемні ситуаціїuk_UK
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UK
dc.subjectякість навчанняuk_UK
dc.subjectкомпетентністьuk_UK
dc.titleТехнології підвищення якості підготовки та рівня професійної компетентності випускників ЗВОuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри електромеханіки та автоматики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогіка вип 1 (24), 2019+-40-48.pdf486,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.