Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30725
Title: | Технології підвищення якості підготовки та рівня професійної компетентності випускників ЗВО |
Authors: | Несторук, Наталія Анатоліївна Придатько, Ігор Владиславович |
Keywords: | проблемне навчання проблемні ситуації педагогічні технології якість навчання компетентність |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Покровськ, ДВНЗ "Донецький національний технічний університет" |
Citation: | Несторук Н.А., Придатько І.В. Технології підвищення якості підготовки та рівня професійної компетентності випускників ЗВО // Наукові праці вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія», № 1 (24). Всеукраїнський науковий збірник -Покровськ, ДВНЗ "Донецький національний технічний університет", 2019.- С. 40-48. |
Series/Report no.: | Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія»;№ 1 (24), 2019 |
Abstract: | В роботі презентовано аналіз впливу використання проблемного навчання на активізацію навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти де з’ясовано, що проблемні ситуації повинні бути саме виробничого характеру для вирішення реальних практичних завдань професійного спрямування, які безпосередньо пов’язані з виробництвом. Результати моніторингу педагогічного впливу виявили позитивну динаміку змін – підвищення якості підготовки та рівня фахової компетентності випускників ЗВО, які дозволять успішно вирішувати певну категорію роботи або навчальної ситуації, а також досягти ефективного професійного та особистісного розвитку, що дає підстави зробити висновок про ефективність запропонованої технології та рекомендувати її до широкого застосування. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30725 |
Appears in Collections: | Наукові праці викладачів кафедри електромеханіки та автоматики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Педагогіка вип 1 (24), 2019+-40-48.pdf | 486,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.