Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30521
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасюк, Андронік Арменович-
dc.date.accessioned2019-06-14T12:10:05Z-
dc.date.available2019-06-14T12:10:05Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.citationТарасюк, А.А. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 051 «Економіка»/ А.А. Тарасюк. – Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ. – 2019. – 77 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30521-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто теоретичні аспекти формування сиситеми багатофакторної оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства, надані практичні рекомендації щодо удосконалення ефективності роботи підприємства, запропоновано модель поліпшення рекламної діяльності підприємства.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ: ДонНТУuk_UK
dc.subjectРЕКЛАМАuk_UK
dc.subjectЕФЕКТИВНІСТЬuk_UK
dc.subjectБАГАТОФАКТОРНА ОЦІНКАuk_UK
dc.subjectРЕСУРСИuk_UK
dc.titleОцінка ефективності рекламної діяльності підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeEstimation of efficiency of advertising activity of the enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
готовое диплом.docx363,12 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.