Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30521
Title: Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства
Other Titles: Estimation of efficiency of advertising activity of the enterprise
Authors: Тарасюк, Андронік Арменович
Keywords: РЕКЛАМА
ЕФЕКТИВНІСТЬ
БАГАТОФАКТОРНА ОЦІНКА
РЕСУРСИ
Issue Date: May-2019
Publisher: Покровськ: ДонНТУ
Citation: Тарасюк, А.А. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 051 «Економіка»/ А.А. Тарасюк. – Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ. – 2019. – 77 с.
Abstract: В роботі розглянуто теоретичні аспекти формування сиситеми багатофакторної оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства, надані практичні рекомендації щодо удосконалення ефективності роботи підприємства, запропоновано модель поліпшення рекламної діяльності підприємства.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30521
Appears in Collections:ОС "Магістр" ЕГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
готовое диплом.docx363,12 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.