Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30373
Назва: Стимулювання ефективної поведінки споживачів
Інші назви: Stimulating the effective consumer behavior
Автори: Пузік, Олександра Геннадійович
Ключові слова: СТИМУЛ
ЧИННИК
СПОЖИВАЧ
ЕФЕКТИВНІСТЬ
Дата публікації: чер-2018
Видавництво: Покровськ: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Пузік, О.Г. Стимулювання ефективної поведінки споживачів: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг»/ О.Г. Пузік. – Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ. – 2018. – 89 с.
Короткий огляд (реферат): Пузік О.Г. Стимулювання ефективної поведінки споживачів / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг». – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2018. В дипломній роботі розкрито теоретичні засади формування міжнародної конкурентоспроможності за рахунок інноваційних факторів. Уточнено інструментарій стимулювання імпульсу щодо покупки. Визначено складові управління поведінкою споживача. Виконано маркетингові дослідження в сучасному середовищі споживачів Здійснено порівняльний аналіз та діагностику факторів ефективної поведінки споживачів Виконано оцінку впливу реклами на підвищення ефективності поведінки споживача. Надано рекомендації з підвищення ефективності поведінки споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30373
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДипломМАГИСТР Пузик.docx771,18 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.