Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПузік, Олександра Геннадійович-
dc.date.accessioned2019-05-13T11:55:52Z-
dc.date.available2019-05-13T11:55:52Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifier.citationПузік, О.Г. Стимулювання ефективної поведінки споживачів: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг»/ О.Г. Пузік. – Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ. – 2018. – 89 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30373-
dc.description.abstractПузік О.Г. Стимулювання ефективної поведінки споживачів / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг». – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2018. В дипломній роботі розкрито теоретичні засади формування міжнародної конкурентоспроможності за рахунок інноваційних факторів. Уточнено інструментарій стимулювання імпульсу щодо покупки. Визначено складові управління поведінкою споживача. Виконано маркетингові дослідження в сучасному середовищі споживачів Здійснено порівняльний аналіз та діагностику факторів ефективної поведінки споживачів Виконано оцінку впливу реклами на підвищення ефективності поведінки споживача. Надано рекомендації з підвищення ефективності поведінки споживачів.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ: ДонНТУuk_UK
dc.subjectСТИМУЛuk_UK
dc.subjectЧИННИКuk_UK
dc.subjectСПОЖИВАЧuk_UK
dc.subjectЕФЕКТИВНІСТЬuk_UK
dc.titleСтимулювання ефективної поведінки споживачівuk_UK
dc.title.alternativeStimulating the effective consumer behavioruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДипломМАГИСТР Пузик.docx771,18 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.