Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30295
Назва: ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ПЛЮРИЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Автори: Піскурська, Ганна Вікторівна
Ключові слова: професійна плюрилінгвальна компетентність
зміст навчання
полікультурність
автентичність
професійна спрямованість
комунікативність
Дата публікації: лис-2017
Видавництво: ДВНЗ "Донецький національний технічний університет"
Серія/номер: Педагогіка, психологія і соціологія;2(21)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню змістового наповнення процесу формування професійної плюрилінгвальної компетентності майбутніх фахівців. Визначено та розкрито сутність таких вимог до змісту професійного плюрилінгвального навчання, як полікультурність, змістова і лінгвістична автентичність матеріалу, професійна спрямованість, спрямованість на розвиток комунікативності. Зроблено висновок, що дотримання зазначених вимог до змістового компоненту процесу формування професійної плюрилінгвальної компетентності майбутніх фахівців сприяє розвитку їхньої готовності до майбутньої професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30295
ISSN: 2077-6780
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Piskurska.pdf301,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.