Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30295
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Піскурська, Ганна Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-16T09:03:17Z | - |
dc.date.available | 2019-04-16T09:03:17Z | - |
dc.date.issued | 2017-11 | - |
dc.identifier.issn | 2077-6780 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30295 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню змістового наповнення процесу формування професійної плюрилінгвальної компетентності майбутніх фахівців. Визначено та розкрито сутність таких вимог до змісту професійного плюрилінгвального навчання, як полікультурність, змістова і лінгвістична автентичність матеріалу, професійна спрямованість, спрямованість на розвиток комунікативності. Зроблено висновок, що дотримання зазначених вимог до змістового компоненту процесу формування професійної плюрилінгвальної компетентності майбутніх фахівців сприяє розвитку їхньої готовності до майбутньої професійної діяльності. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | ДВНЗ "Донецький національний технічний університет" | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка, психологія і соціологія;2(21) | - |
dc.subject | професійна плюрилінгвальна компетентність | uk_UK |
dc.subject | зміст навчання | uk_UK |
dc.subject | полікультурність | uk_UK |
dc.subject | автентичність | uk_UK |
dc.subject | професійна спрямованість | uk_UK |
dc.subject | комунікативність | uk_UK |
dc.title | ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ПЛЮРИЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Piskurska.pdf | 301,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.