Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіскурська, Ганна Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-04-16T09:03:17Z-
dc.date.available2019-04-16T09:03:17Z-
dc.date.issued2017-11-
dc.identifier.issn2077-6780-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30295-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню змістового наповнення процесу формування професійної плюрилінгвальної компетентності майбутніх фахівців. Визначено та розкрито сутність таких вимог до змісту професійного плюрилінгвального навчання, як полікультурність, змістова і лінгвістична автентичність матеріалу, професійна спрямованість, спрямованість на розвиток комунікативності. Зроблено висновок, що дотримання зазначених вимог до змістового компоненту процесу формування професійної плюрилінгвальної компетентності майбутніх фахівців сприяє розвитку їхньої готовності до майбутньої професійної діяльності.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДВНЗ "Донецький національний технічний університет"uk_UK
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка, психологія і соціологія;2(21)-
dc.subjectпрофесійна плюрилінгвальна компетентністьuk_UK
dc.subjectзміст навчанняuk_UK
dc.subjectполікультурністьuk_UK
dc.subjectавтентичністьuk_UK
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk_UK
dc.subjectкомунікативністьuk_UK
dc.titleВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ПЛЮРИЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Piskurska.pdf301,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.