Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30179
Назва: Дослідження методів підвищення ефективності роботи контакт-центру ТОВ «Альтаір»
Інші назви: Investigation of the methods of increasing the effectiveness of the contact center of "Altair Ltd"
Автори: Єлагіна, Катерина Сергіївна
Ключові слова: КЛЮЧОВІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ
АЛГОРИТМ РОЗПОДІЛУ ВИКЛИКІВ
ІНТЕРАКТИВНА ГОЛОСОВА СИСТЕМА
ОБСЛУГОВУВАННЯ
ЧЕРГА
КОНТАКТ-ЦЕНТР
Дата публікації: гру-2018
Видавництво: Покровськ: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Єлагіна К.С. Дослідження методів підвищення ефективності контакт-центру ТОВ «Альтаір»: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього степеня “магістр” за спеціальністю 172 “Телекомунікації та радіотехніка” (спеціалізація «Електроніка та телекомунікації»)/ К.С. Єлагіна: Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2018.-..
Серія/номер: Електроніка та телекомунікації;
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота направлена на підвищення якості обслуговування контакт-центру компанії «Альтаір». Розглянута загальна структура контакт- центру компанії ТОВ «Альтаір». Виявлені існуючі в компанії механізми обслуговування викликів та наведений їх аналіз. Розглянуті ключові показники ефективності, які наочно демонструють слабкі і сильні місця контактного центру. Для виявлення реальних параметрів роботи контакт-центру було проведено ряд експериментів. Отримані за допомогою експерименту дані були проаналізовані для виявлення критеріїв, що не задовольняють необхідним показникам. Запропонована власна політика підвищення якості обслуговування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30179
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" КІТА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДИПЛОМ-ЕЛАГИНА.pdf3,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.