Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30054Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Баранов, Станіслав Олександрович | - |
| dc.date.accessioned | 2019-03-29T09:52:43Z | - |
| dc.date.available | 2019-03-29T09:52:43Z | - |
| dc.date.issued | 2018-06 | - |
| dc.identifier.citation | Баранов С.О. Модернізація засобів допоміжного транспорту видобувної дільниці для умов відокремленого підрозділу «Шахта «Капітальна» Державного підприємства «Мирноградвугілля» / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за напрямом 6.050702 «Електромеханіка» – Індустріальний інститут ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2018. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30054 | - |
| dc.description.abstract | Робота присвячена розробці стенда для визначення крутного моменту, одержуваного на валу гідравлічного мотора монорельсової дороги ДМКУ, яку використовують як засіб допоміжного транспорту на шахті «Капітальна» ДП «Мирноградвугілля». У процесі виконання роботи, з метою визначення величини крутних моментів, що повинен створювати гідромотор монорельсової дороги ДМКУ у залежності від конкретних умов експлуатації, проведена розробка алгоритму розрахунку на ЕОМ і виконаний розрахунок крутного моменту на приводному валу шківа тертя монорельсової дороги для різних гірничотехнічних умов. Розробка гідравлічної схеми стенда виконані на базі передачі об'ємного типу з замкнутою схемою циркуляції робочої рідини, що застосовується в приводі монорельсової дороги ДМКУ, з метою скорочення витрат на виготовлення й обслуговування стенда в умовах шахти. Приведено аналіз можливих схем навантажувального пристрою і розрахунок можливих варіантів. У результаті теоретичних досліджень і з урахуванням ремонтно-технічної бази шахти «Капітальна» був обраний оптимальний варіант навантажувального пристрою. Зроблено розрахунок конструктивних параметрів, вибір силової і керуючої апаратури стенда. Також було запропоновано новий, більш надійний спосіб кріплення монорейки та вдосконалений спосіб перевантаження у вузлах спряження рейкового транспорту і монорейкової дороги, який зменшує витрати фізичної сили, забезпечує взаємну незалежність роботи транспортних засобів. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Покровськ, Індустріальний інститут ДонНТУ | uk_UK |
| dc.subject | монорейкова дорога | uk_UK |
| dc.subject | гідромотор | uk_UK |
| dc.subject | навантажувальний пристрій | uk_UK |
| dc.subject | момент | uk_UK |
| dc.title | Модернізація засобів допоміжного транспорту видобувної дільниці для умов відокремленого підрозділу «Шахта «Капітальна» Державного підприємства «Мирноградвугілля» | uk_UK |
| dc.title.alternative | Modernization of the facilities of the auxiliary transport of the extraction section for the conditions of separated subdivision «Мine «Capitalna» of the State enterprise «Myrnohradvugillia» | uk_UK |
| dc.type | Other | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | ОС "Бакалавр" КІІ | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Баранов ЕМ-13з.pdf | 1,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.