Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30054
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаранов, Станіслав Олександрович-
dc.date.accessioned2019-03-29T09:52:43Z-
dc.date.available2019-03-29T09:52:43Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifier.citationБаранов С.О. Модернізація засобів допоміжного транспорту видобувної дільниці для умов відокремленого підрозділу «Шахта «Капітальна» Державного підприємства «Мирноградвугілля» / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за напрямом 6.050702 «Електромеханіка» – Індустріальний інститут ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2018.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30054-
dc.description.abstractРобота присвячена розробці стенда для визначення крутного моменту, одержуваного на валу гідравлічного мотора монорельсової дороги ДМКУ, яку використовують як засіб допоміжного транспорту на шахті «Капітальна» ДП «Мирноградвугілля». У процесі виконання роботи, з метою визначення величини крутних моментів, що повинен створювати гідромотор монорельсової дороги ДМКУ у залежності від конкретних умов експлуатації, проведена розробка алгоритму розрахунку на ЕОМ і виконаний розрахунок крутного моменту на приводному валу шківа тертя монорельсової дороги для різних гірничотехнічних умов. Розробка гідравлічної схеми стенда виконані на базі передачі об'ємного типу з замкнутою схемою циркуляції робочої рідини, що застосовується в приводі монорельсової дороги ДМКУ, з метою скорочення витрат на виготовлення й обслуговування стенда в умовах шахти. Приведено аналіз можливих схем навантажувального пристрою і розрахунок можливих варіантів. У результаті теоретичних досліджень і з урахуванням ремонтно-технічної бази шахти «Капітальна» був обраний оптимальний варіант навантажувального пристрою. Зроблено розрахунок конструктивних параметрів, вибір силової і керуючої апаратури стенда. Також було запропоновано новий, більш надійний спосіб кріплення монорейки та вдосконалений спосіб перевантаження у вузлах спряження рейкового транспорту і монорейкової дороги, який зменшує витрати фізичної сили, забезпечує взаємну незалежність роботи транспортних засобів.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ, Індустріальний інститут ДонНТУuk_UK
dc.subjectмонорейкова дорогаuk_UK
dc.subjectгідромоторuk_UK
dc.subjectнавантажувальний пристрійuk_UK
dc.subjectмоментuk_UK
dc.titleМодернізація засобів допоміжного транспорту видобувної дільниці для умов відокремленого підрозділу «Шахта «Капітальна» Державного підприємства «Мирноградвугілля»uk_UK
dc.title.alternativeModernization of the facilities of the auxiliary transport of the extraction section for the conditions of separated subdivision «Мine «Capitalna» of the State enterprise «Myrnohradvugillia»uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" КІІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баранов ЕМ-13з.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.