Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30054
Title: Модернізація засобів допоміжного транспорту видобувної дільниці для умов відокремленого підрозділу «Шахта «Капітальна» Державного підприємства «Мирноградвугілля»
Other Titles: Modernization of the facilities of the auxiliary transport of the extraction section for the conditions of separated subdivision «Мine «Capitalna» of the State enterprise «Myrnohradvugillia»
Authors: Баранов, Станіслав Олександрович
Keywords: монорейкова дорога
гідромотор
навантажувальний пристрій
момент
Issue Date: Jun-2018
Publisher: Покровськ, Індустріальний інститут ДонНТУ
Citation: Баранов С.О. Модернізація засобів допоміжного транспорту видобувної дільниці для умов відокремленого підрозділу «Шахта «Капітальна» Державного підприємства «Мирноградвугілля» / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за напрямом 6.050702 «Електромеханіка» – Індустріальний інститут ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2018.
Abstract: Робота присвячена розробці стенда для визначення крутного моменту, одержуваного на валу гідравлічного мотора монорельсової дороги ДМКУ, яку використовують як засіб допоміжного транспорту на шахті «Капітальна» ДП «Мирноградвугілля». У процесі виконання роботи, з метою визначення величини крутних моментів, що повинен створювати гідромотор монорельсової дороги ДМКУ у залежності від конкретних умов експлуатації, проведена розробка алгоритму розрахунку на ЕОМ і виконаний розрахунок крутного моменту на приводному валу шківа тертя монорельсової дороги для різних гірничотехнічних умов. Розробка гідравлічної схеми стенда виконані на базі передачі об'ємного типу з замкнутою схемою циркуляції робочої рідини, що застосовується в приводі монорельсової дороги ДМКУ, з метою скорочення витрат на виготовлення й обслуговування стенда в умовах шахти. Приведено аналіз можливих схем навантажувального пристрою і розрахунок можливих варіантів. У результаті теоретичних досліджень і з урахуванням ремонтно-технічної бази шахти «Капітальна» був обраний оптимальний варіант навантажувального пристрою. Зроблено розрахунок конструктивних параметрів, вибір силової і керуючої апаратури стенда. Також було запропоновано новий, більш надійний спосіб кріплення монорейки та вдосконалений спосіб перевантаження у вузлах спряження рейкового транспорту і монорейкової дороги, який зменшує витрати фізичної сили, забезпечує взаємну незалежність роботи транспортних засобів.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30054
Appears in Collections:ОС "Бакалавр" КІІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Баранов ЕМ-13з.pdf1,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.