Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29982
Назва: Дослідження алгоритмів процедурної генерації контенту відеоігрових додатків
Інші назви: Analysis of procedural content generation algorithms in video gaming applications
Автори: Щелкун, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: процедурна генерація контенту
відеогра
ігрові рівні
алгоритм
Дата публікації: гру-2018
Видавництво: Покровськ, ДВНЗ «ДонНТУ»
Бібліографічний опис: Щелкун Т. О. Дослідження алгоритмів процедурної генерації контенту відеоігрових додатків: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення»/ Т. О. Щелкун  ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2018. – 94 c.
Серія/номер: Інженерія програмного забезпечення;
Короткий огляд (реферат): Актуальність роботи обумовлена тим, що процедурна генерація контенту знову набуває популярності серед розробників відеоігор. Вона в той чи іншій формі присутня в багатьох крупних проектах. Користувачі затикаються з цими алгоритмами кожен день, загоджуючи у свою улюблену гру з мобільного телефону, можливо навіть не підозрюючи, що дозволяє їм насолоджуватися ігровим процесом. Однак незважаючи на загальну поширеність в даній області існує чимало невирішених проблем і завдань що потребують оптимізації. Мета і задачі дослідження є ознайомлення з процедурною генерацію контенту в відеоіграх, зокрема генерацією ігрових рівнів. Об’єктом дослідження процес функціонування системи процедурної генерації контенту. Предметом дослідження є алгоритми процедурної генерації контенту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29982
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" КНТ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щелкун.pdf2,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.