Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29982
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щелкун, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-25T07:21:53Z | - |
dc.date.available | 2019-02-25T07:21:53Z | - |
dc.date.issued | 2018-12 | - |
dc.identifier.citation | Щелкун Т. О. Дослідження алгоритмів процедурної генерації контенту відеоігрових додатків: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення»/ Т. О. Щелкун ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2018. – 94 c. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29982 | - |
dc.description.abstract | Актуальність роботи обумовлена тим, що процедурна генерація контенту знову набуває популярності серед розробників відеоігор. Вона в той чи іншій формі присутня в багатьох крупних проектах. Користувачі затикаються з цими алгоритмами кожен день, загоджуючи у свою улюблену гру з мобільного телефону, можливо навіть не підозрюючи, що дозволяє їм насолоджуватися ігровим процесом. Однак незважаючи на загальну поширеність в даній області існує чимало невирішених проблем і завдань що потребують оптимізації. Мета і задачі дослідження є ознайомлення з процедурною генерацію контенту в відеоіграх, зокрема генерацією ігрових рівнів. Об’єктом дослідження процес функціонування системи процедурної генерації контенту. Предметом дослідження є алгоритми процедурної генерації контенту. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Покровськ, ДВНЗ «ДонНТУ» | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Інженерія програмного забезпечення; | - |
dc.subject | процедурна генерація контенту | uk_UK |
dc.subject | відеогра | uk_UK |
dc.subject | ігрові рівні | uk_UK |
dc.subject | алгоритм | uk_UK |
dc.title | Дослідження алгоритмів процедурної генерації контенту відеоігрових додатків | uk_UK |
dc.title.alternative | Analysis of procedural content generation algorithms in video gaming applications | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" КНТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Щелкун.pdf | 2,11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.