Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29646
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрохода, Юлія Юріївна-
dc.date.accessioned2019-02-04T13:01:49Z-
dc.date.available2019-02-04T13:01:49Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifier.citationПрохода Ю. Ю. Підвищення довіри споживачів до якості питної води шляхом впровадження МС ISO 9001 на комунальних підприємствах : Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка»/Ю.Ю.Прохода-Покровськ : ДВНЗ ДонНТУ, 2018.-90с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29646-
dc.description.abstractРозділом «Теоретичні аспекти СУЯ», були визначені основні поняття та суть «системи управління якістю». Також проаналізована нормативна та законодавча база України щодо питного водопостачання. У розділі «Загальні відомості з водопостачання Донецької області» розроблена інфологічна схема об’єктів питного водопостачання та описано вплив кожного з цих об’єктів на показники якості продукції. Розробка Керівництва з якості питного водопостачання на основі МС ISO 9001 містить рекомендації щодо покращення роботи КП з питного водопостачання та підвищення довіри споживачів до якості питної води: — Участь споживачів у опитуванні КП стосовно якості та властивостей води та інформування споживача про показники на кожному етапі технологічного процесу. — Залучення молодих вчених або інженерів в області питного водопостачання. — Надати змогу споживачам впливати на вибір постачальників або на закупівлю обладнання. — Оптимізація процесів управління та безперебійне надання послуг. У розділі «Техніко-економічне обґрунтування розвитку комунального підприємств з питного водопостачання» в ході розрахунків було виявлено доцільність впровадження рекомендацій та виявлені фактори, які впливають на обсяг поданої води споживачам. Наукова новизна: запропоновано методи підвищення довіри споживачів до якості питної води за допомогою розробки Керівництва з якості, яке містить вдосконалені рекомендації щодо залучення споживачів на кожному етапі технологічного процесу питного водопостачання. Практичне значення: надані рекомендації можна застосовувати на КП з питного водопостачання у Донецькій областіuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ, ДонНТУuk_UK
dc.subjectСистема управління якістюuk_UK
dc.subjectКонтроль якостіuk_UK
dc.titleПідвищення довіри споживачів до якості питної води шляхом впровадження МС ISO 9001 на комунальних підприємствахuk_UK
dc.title.alternativeIncreasing consumer confidence in the quality of drinking water by introducing ISO 9001 at the communal enterprisesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" МЕХТ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прохода Ю.Ю., МІТм-16.pdf1,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.