Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2916
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманюк, А.Н.-
dc.contributor.authorОбидник, М.Д.-
dc.contributor.authorРоманюк, О.В.-
dc.contributor.authorКостюкова, Н.С.-
dc.date.accessioned2011-12-06T12:03:26Z-
dc.date.available2011-12-06T12:03:26Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationОсобенности архитектурного построения систем формирования трехмерных изображений / Романюк А.Н., Обидник М.Д., Романюк О.В., Костюкова Н.С.//Научные труды ДонНТУ. Серия «Информатика, кибернетика и вычислительная техника».– 2010.– Вып. 12(165).– С. 87-94en_US
dc.identifier.otherУДК 004.925-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2916-
dc.descriptionIn work the features of functional-architectural construction of three-dimensional picture generation systems, basic approaches to synthesis of graphic stages paralleling, technologies of two and more graphics cards union for the joint creating of one image are considered. It is shown, that the rise of productivity and realistic can be attained due to the use of new approaches for the three-dimensional picture generation and rise of functional possibilities and productivity of shade processors. Expansion of functionality of shade processors will give possibility to realize more realistic images, decrease loading on central processing unit and tire of exchange by data between the system board and graphics carden_US
dc.description.abstractУ роботі розглянуто особливості функціонально-архітектурної побудови систем формування тривимірних зображень, основні підходи до розпаралелення процедур синтезу графічних сцен, технології об'єднання двох або більше відеокарт в одній системі для спільної роботи над одним зображенням. Показано, що підвищення продуктивності та реалістичності можна досягти за рахунок використання нових підходів для формування тривимірних зображень, підвищення функціональних можливостей та продуктивності шейдерних процесорів. Розширення функціональності шейдерних процесорів дасть можливість реалізувати більш реалістичні зображення, а також зменшить навантаження на центральний процесор і шину обміну даними між системною платою й відео картоюen_US
dc.publisherДВНЗ «ДонНТУ»en_US
dc.relation.ispartofseriesІнформатика, кібернетика та обчислювальна техніка;15-
dc.subjectthree-dimensional imageen_US
dc.subjectgraphics carden_US
dc.subjectpipelineen_US
dc.subjectgraphic scenes synthesisen_US
dc.subjectshade processoren_US
dc.subjectparallelizationen_US
dc.subjectтривимірне зображенняen_US
dc.subjectконвеєрen_US
dc.subjectвідеокартаen_US
dc.subjectрозпаралеленняen_US
dc.subjectсинтез графічних сценen_US
dc.subjectшейдерний процесорen_US
dc.titleОсобливості архітектурної побудови систем формування тривимірних зображеньen_US
dc.title.alternativeArchitecture features of three-dimensional image generation systemsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 12(165)
Статті співробітників кафедри ПМІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Architecture features of three-dimensional image generation systems.pdf639,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.