Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-11-11T17:11:11Z-
dc.date.available2017-11-11T17:11:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗатверджено навчально-методичним відділом ДонНТУ, протокол № 6 від 26.01.2016uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28612-
dc.description.abstractМетою викладання навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика» є формування системи теоретичних знань з проведення маркетингової товарної політики і практичних навичок по питанням товарної політики підприємств в умовах маркетингової орієнтації. У посібнику розглянуто базові питання й положення організації та здійснення маркетингової товарної політики підприємств.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ: ДонНТУ, 2016. – 92 с.uk_UK
dc.subjectтовари, послуги, якість, товарний ринок, управління продуктом, життєвий циклuk_UK
dc.titleКонспект лекцій з нормативної навчальної дисципліни циклу професійної та практичної підготовки бакалаврів «Маркетингова товарна політика» для студентів всіх форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Конспекти лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МТП -лек.(Мизина)-МО-ш.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.