Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28612
Назва: Конспект лекцій з нормативної навчальної дисципліни циклу професійної та практичної підготовки бакалаврів «Маркетингова товарна політика» для студентів всіх форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: товари, послуги, якість, товарний ринок, управління продуктом, життєвий цикл
Дата публікації: 2016
Видавництво: Покровськ: ДонНТУ, 2016. – 92 с.
Бібліографічний опис: Затверджено навчально-методичним відділом ДонНТУ, протокол № 6 від 26.01.2016
Короткий огляд (реферат): Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика» є формування системи теоретичних знань з проведення маркетингової товарної політики і практичних навичок по питанням товарної політики підприємств в умовах маркетингової орієнтації. У посібнику розглянуто базові питання й положення організації та здійснення маркетингової товарної політики підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28612
Розташовується у зібраннях:Конспекти лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МТП -лек.(Мизина)-МО-ш.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.