Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28610
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-11-11T13:31:28Z-
dc.date.available2017-11-11T13:31:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗатверджено навчально-методичним відділом ДонНТУ, протокол № 3 від 25.10.2016uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28610-
dc.description.abstractКонспект лекцій містить теоретичний матеріал з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» згідно до вимог освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ: ДонНТУ, 2016. - 99 с.uk_UK
dc.subjectцінова політика, система цін, чинники ціноутворення, методи, оптимізація цін, стратегії ціноутворення, державне регулювання цінuk_UK
dc.titleКонспект лекцій з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для студентів ОКР «бакалавр», денної та заочної форми навчання, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг»uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Конспекти лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна. Маркет.ціноутвор.(лекц)-МО-ш.pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.