Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28610
Назва: Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для студентів ОКР «бакалавр», денної та заочної форми навчання, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг»
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: цінова політика, система цін, чинники ціноутворення, методи, оптимізація цін, стратегії ціноутворення, державне регулювання цін
Дата публікації: 2016
Видавництво: Покровськ: ДонНТУ, 2016. - 99 с.
Бібліографічний опис: Затверджено навчально-методичним відділом ДонНТУ, протокол № 3 від 25.10.2016
Короткий огляд (реферат): Конспект лекцій містить теоретичний матеріал з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» згідно до вимог освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28610
Розташовується у зібраннях:Конспекти лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна. Маркет.ціноутвор.(лекц)-МО-ш.pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.