Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28534
Назва: Регіональний інформаційний маркетинг як інструмент забезпечення розвитку регіону
Автори: Коваленко, Ю.О.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вісник ЧДТУ. Серія «Економічні науки» // Зб.наукрвих праць черкаського державного технологічного університету, Ч.2, №37. – Черкаси, 2014. – С.37-42
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28534
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко науч труды.docx16,55 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.