Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28534
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Ю.О.-
dc.date.accessioned2017-10-31T06:30:07Z-
dc.date.available2017-10-31T06:30:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28534-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник ЧДТУ. Серія «Економічні науки» // Зб.наукрвих праць черкаського державного технологічного університету, Ч.2, №37. – Черкаси, 2014. – С.37-42uk_UK
dc.titleРегіональний інформаційний маркетинг як інструмент забезпечення розвитку регіонуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко науч труды.docx16,55 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.