Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27260
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пірко, М.В. | - |
dc.contributor.author | Пирко, М.В. | - |
dc.contributor.author | Pirko, M. | - |
dc.date.accessioned | 2014-07-23T08:09:08Z | - |
dc.date.available | 2014-07-23T08:09:08Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(14) - Донецьк, ДонНТУ, 2013 | en_US |
dc.identifier.other | УДК 159.9.07(091) | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27260 | - |
dc.description | The word "diagnosis" is translated from Greek as "recognition". By diagnostics we understand “recognition” of anything. Psycho-pedagogical diagnostics presupposes accumulation of statistical data about psychological features, which should be taken into account when organizing educational process. Today psycho-pedagogical diagnostics is defined as a science for developing the methods of revealing individual psychological and psychophysical features of a person. The paper considers the issues of psycho-pedagogical diagnostics development in the historical aspect. | en_US |
dc.description.abstract | Одним із тлумачень терміна «діагноз» в перекладі з грецької мови є «розпізнання». Під діагностикою розуміють розпізнання чого-небудь. Психолого-педагогічна діагностика передбачена для забезпечення збору та акумуляції статистичних даних про особливості психіки тих, хто підпадає під діагностування, які необхідно враховувати педагогічному працівнику для організації та здійснення навчально-виховних заходів. В межах сучасності психолого-педагогічна діагностика визначається як наука розробки методів виявлення і вивчення індивідуально-психологічних і індивідуально-психофізичних особливостей особистості. В статті розглянуто розвиток психолого-педагогічного діагностування в історичному аспекті. Різноманітність підходів в процесі визначення та діагностування специфічних можливостей і досягнень особистості створюють можливості для пошуку відповідей і творчості. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | визначення | en_US |
dc.subject | діагностування | en_US |
dc.subject | досягнення | en_US |
dc.subject | інтелект | en_US |
dc.subject | інтелектуальний тест | en_US |
dc.subject | розум | en_US |
dc.subject | обдарованість | en_US |
dc.subject | специфічні можливості | en_US |
dc.subject | определение | en_US |
dc.subject | диагностирование | en_US |
dc.subject | достижение | en_US |
dc.subject | интеллект | en_US |
dc.subject | интеллектуальный тест | en_US |
dc.subject | ум | en_US |
dc.subject | одаренность | en_US |
dc.subject | специфические возможности | en_US |
dc.subject | definition | en_US |
dc.subject | diagnosis | en_US |
dc.subject | achievement | en_US |
dc.subject | intelligence tests | en_US |
dc.subject | intelligence | en_US |
dc.subject | general education | en_US |
dc.subject | talent | en_US |
dc.subject | specific opportunities | en_US |
dc.title | Розвиток психолого-педагогічної діагностики (історичний аспект) | en_US |
dc.title.alternative | Развитие психолого-педагогической диагностики (исторический аспект) | en_US |
dc.title.alternative | About the Development of Psychological Diagnosis and Pedagogical Assessment (the Historical Aspect) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2(14) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pirko.pdf | 118,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.