Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПірко, М.В.-
dc.contributor.authorПирко, М.В.-
dc.contributor.authorPirko, M.-
dc.date.accessioned2014-07-23T08:09:08Z-
dc.date.available2014-07-23T08:09:08Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(14) - Донецьк, ДонНТУ, 2013en_US
dc.identifier.otherУДК 159.9.07(091)-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27260-
dc.descriptionThe word "diagnosis" is translated from Greek as "recognition". By diagnostics we understand “recognition” of anything. Psycho-pedagogical diagnostics presupposes accumulation of statistical data about psychological features, which should be taken into account when organizing educational process. Today psycho-pedagogical diagnostics is defined as a science for developing the methods of revealing individual psychological and psychophysical features of a person. The paper considers the issues of psycho-pedagogical diagnostics development in the historical aspect.en_US
dc.description.abstractОдним із тлумачень терміна «діагноз» в перекладі з грецької мови є «розпізнання». Під діагностикою розуміють розпізнання чого-небудь. Психолого-педагогічна діагностика передбачена для забезпечення збору та акумуляції статистичних даних про особливості психіки тих, хто підпадає під діагностування, які необхідно враховувати педагогічному працівнику для організації та здійснення навчально-виховних заходів. В межах сучасності психолого-педагогічна діагностика визначається як наука розробки методів виявлення і вивчення індивідуально-психологічних і індивідуально-психофізичних особливостей особистості. В статті розглянуто розвиток психолого-педагогічного діагностування в історичному аспекті. Різноманітність підходів в процесі визначення та діагностування специфічних можливостей і досягнень особистості створюють можливості для пошуку відповідей і творчості.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectвизначенняen_US
dc.subjectдіагностуванняen_US
dc.subjectдосягненняen_US
dc.subjectінтелектen_US
dc.subjectінтелектуальний тестen_US
dc.subjectрозумen_US
dc.subjectобдарованістьen_US
dc.subjectспецифічні можливостіen_US
dc.subjectопределениеen_US
dc.subjectдиагностированиеen_US
dc.subjectдостижениеen_US
dc.subjectинтеллектen_US
dc.subjectинтеллектуальный тестen_US
dc.subjectумen_US
dc.subjectодаренностьen_US
dc.subjectспецифические возможностиen_US
dc.subjectdefinitionen_US
dc.subjectdiagnosisen_US
dc.subjectachievementen_US
dc.subjectintelligence testsen_US
dc.subjectintelligenceen_US
dc.subjectgeneral educationen_US
dc.subjecttalenten_US
dc.subjectspecific opportunitiesen_US
dc.titleРозвиток психолого-педагогічної діагностики (історичний аспект)en_US
dc.title.alternativeРазвитие психолого-педагогической диагностики (исторический аспект)en_US
dc.title.alternativeAbout the Development of Psychological Diagnosis and Pedagogical Assessment (the Historical Aspect)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pirko.pdf118,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.