Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрим-Агаєв, О.М.-
dc.contributor.authorПисьменний, О.А.-
dc.contributor.authorМенжунова, М.О.-
dc.contributor.authorЯрым-Агаев, А.Н.-
dc.contributor.authorПисьменный, А.А.-
dc.contributor.authorМенжунова, М.А.-
dc.contributor.authorYarim-Agaev, A.N.-
dc.contributor.authorPysmenny, A.A.-
dc.contributor.authorMenzhunova, M.A.-
dc.date.accessioned2014-07-23T07:44:27Z-
dc.date.available2014-07-23T07:44:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. – Донецьк, ДонНТУ, 2012. – 210 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27251-
dc.descriptionThe article is devoted to tuning the methodology for assessing the products competitiveness depending on the commodity market shares on the example of the sour cream consumer market in the cities of Donetsk and Mariupol. As a result, the market research found that for the sour cream consumer market the ratio between economic and non-economic rates of the competitiveness amounts to one third. The mathematical dependence of the market share on the value of the integral factor of competitiveness is built, which allows predicting the enterprise’s market share, depending on changes in the level of the goods competitiveness.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена налаштуванню методики оцінки рівня конкурентоспроможності продукції у залежності від ринкової частки товару на прикладі споживчого ринку сметани міст Донецька та Маріуполя. У результаті маркетингового дослідження встановлено, що для споживчого ринку сметани співвідношення між економічними та неекономічними показниками конкурентоспроможності становить 1/3. Побудовано математичну залежність ринкової частки від значення інтегрального коефіцієнту конкурентоспроможності, що дозволяє прогнозувати ринкову частку підприємства залежно від зміни рівня конкурентоспроможності товару.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectконкурентоспроможність товаруen_US
dc.subjectспоживчий ринок сметаниen_US
dc.subjectчастка ринкуen_US
dc.subjectмаркетингове дослідженняen_US
dc.subjectcompetitiveness of goodsen_US
dc.subjectsour cream consumer marketen_US
dc.subjectmarket shareen_US
dc.subjectmarket researchen_US
dc.subjectконкурентоспособность товараen_US
dc.subjectпотребительский рынок сметаныen_US
dc.subjectдоля рынкаen_US
dc.subjectмаркетинговое исследованиеen_US
dc.titleВизначення рівня конкурентоспроможності споживчих продовольчих товарів (на прикладі молочної продукції)en_US
dc.title.alternativeОпределение уровня конкурентоспособности потребительских продовольственных товаров (на примере молочной продукции)en_US
dc.title.alternativeDetermining the Level of Consumer Food Products Competitiveness (on theExample of Dairy Products)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 41

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf410,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.